reklama

Pobavili sme sa...

Je fajn vypiť si ráno kávu pri videu, kde sa premiér dobre baví. Nemusím byť ani Tim Roth, aby som dokázala detekovať z mimiky jeho tváre, že nás má všetkých za blbcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prinajmenšom.

Kažimír sa tiež dobre bavil. Snažím sa predstaviť si ako toto "spontánne" vystúpenie nacvičovali. Neviem, či sa smial aj štáb, alebo mu bolo rovnako trápne ako nám, ktorí sme si to pustili.

Premiérova úprimnosť ma vždy hádzala do kolien, človek si aj myslí, že ho už nič neprekvapí, ale tvorivosť mu musíme uznať.

Kontrolky mi svietili už pri jeho burcujúcom prejave o Rómoch, ale toto predčilo všetky moje očakávania.

Kam sa na premiéra hrabe SND. On si to celé sám vymyslí, lebo takú hovädinu nie je schopný vymyslieť nikto iný, sám si to aj zahrá, aj sa sám na tom dobre zabaví.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ľudia mu doprajú. Chcú, aby si všetci zobrali svojich pár švestiek a vypadli na Belize. Čomu tiež dobre nerozumiem. Neviem, kde sa v nás berie také veľké srdce, ja im totiž Belize neprajem a chcem, aby aj všetky svoje švestky nechali tu.

Aj my sa chceme pobaviť. Všetky tie saky paky, čo nabrali kadekomu, by sa zišlo kadekomu rozdeliť.

Napríklad takým školám alebo nemocniciam. A aj tie choré deti by som na Belize poslala. Tie to určite potrebujú viac ako vyzubený premiér.

Ale načo si kaziť deň hneď po ráne, veď kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie.

Maria Garabasova

Maria Garabasova

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem príbehy tak, ako mi ich život prináša. Niekedy smutne, niekedy s humorom. Cestujem, hľadám, ućím sa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu