reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Maria Garabasova

Maria Garabasova

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem príbehy tak, ako mi ich život prináša. Niekedy smutne, niekedy s humorom. Cestujem, hľadám, ućím sa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako bolo v škole?

Maria Garabasova

Ako bolo v škole?

Ako bolo v škole, je zásadná otázka pre každého rodiča. Odpoveď môže byť rôzna, ale najčastejšia je, normálne. Nasleduje otázka, čo ste robili a odpoveď je nič.

  • 12. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 1
Z Tvrdošína do Istanbulu

Maria Garabasova

Z Tvrdošína do Istanbulu

Keď som bola malá, do kostola sme chodievali na pol siedmu ráno. Volali sme ju Inžinierska odysea, lebo sa tam stretli všetci lekári, inžinieri a učitelia, ktorí do kostola verejne chodiť nemohli.

  • 23. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 613x
  • 44
Byť ženou je úžasné. Naozaj?

Maria Garabasova

Byť ženou je úžasné. Naozaj?

Svetom otriasajú škandály sexuálne obťažovaných žien. Diskusie praskajú vo švíkoch, mnohí predpovedajú zánik civilizácie, nakoľko usmiať sa na ženu a nespáchať pri tom hrdelný zločin, zákonite zníži nárast populácie.

  • 9. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 301x
  • 85
Winter is coming

Maria Garabasova

Winter is coming

Leto ešte nestihlo odísť a večer už vonia Vianocami. Preto ma neprekvapilo, keď som dostala zvedavú otázku: Mami, čo nám donesie Ježiško?

  • 21. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 899x
  • 5
Daj prednosť v jazde

Maria Garabasova

Daj prednosť v jazde

Keď som bola malá, otec mojej najlepšej kamarátky nám vždy hovoril: Keď pôjde auto, ktoré má hore nápis, utečte od cesty čo najďalej. Ak sa dá, skočte do najbližšieho garáda.

  • 13. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 445x
  • 10
reklama
Všade dobre....

Maria Garabasova

Všade dobre....

Každý rok ma chytí vášeň. Volá sa plánovanie dovolenky. Prichádza väčšinou okolo novembra. Vtedy sedím na internete, v krbe tíško praská oheň a za oknom husto mrholí.

  • 18. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 981x
  • 0
Láska, necestuj tým vlakom

Maria Garabasova

Láska, necestuj tým vlakom

Haberovi by som odporučila trošku pozmeniť text. Napríklad na: Láska, radšej cestuj vlakom..Možno by si ju cestujúce matky osvojili ako hymnus na SAD.

  • 27. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 509x
  • 19
Za starých dobrých čias

Maria Garabasova

Za starých dobrých čias

Za starých dobrých čias sme chodievali na chatu. Bolo to také vyhnanstvo z civilizovaného sveta, ktoré sme podstupovali dobrovoľne a radi.

  • 9. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 969x
  • 11
Čím chceš byť, keď vyrastieš?

Maria Garabasova

Čím chceš byť, keď vyrastieš?

Vonku je nezvyčajne horúco, testy sú našťastie dopísané, pomaly doklepávame školský rok a mne sa čoraz nástojčivejšie vynára otázka, čo ďalej.

  • 26. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 922x
  • 3
Svätoplukove prúty a kapitán Danko

Maria Garabasova

Svätoplukove prúty a kapitán Danko

Kapitán Danko ešte stále vie niektorých ľudí prekvapiť. Mňa nie. Niežeby som vedela predvídať jeho myšlienkové pochody, to asi nevie ani on sám, ale ak je raz niekto ako Andrej, tak už iný nebude.

  • 25. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 419x
  • 3
reklama
Prvé rande

Maria Garabasova

Prvé rande

Závidím ľuďom, ktorí si dokážu život naplánovať a s malými odchýlkami ho podľa plánov odžiť. Ja mám všetko naopak a s mojimi plánmi sa mi darí akurát tak pravidelne rozosmievať Boha.

  • 10. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 266x
  • 1
Píšme všetci modrým perom

Maria Garabasova

Píšme všetci modrým perom

Alebo, čím viac adidas, tým lepší lekár. Diskusia o zavedení uniforiem na školách sa celkom dobre číta. Rodičia verzus učitelia, učitelia verzus učitelia, rodičia verzus rodičia.

  • 24. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 192x
  • 10
Aj tak sa dá

Maria Garabasova

Aj tak sa dá

Mami, bude nás tam tritisíc. Nechce sa mi veriť, deti sa s číslovkami až tak nebabrú. Tritisíc môže byť v skutočnosti tridsať, ale aj tri milióny.

  • 7. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 038x
  • 1
Hlavne nezavadzaj

Maria Garabasova

Hlavne nezavadzaj

Čo sa ten šibnutý Benčík do všetkého stará? Nemá čo robiť, iba od rána do večera vysedávať na internete a udávať ľudí? Čo nejde na záhradku ako každý normálny dôchodca?

  • 3. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 914x
  • 2
Rekapitulujem

Maria Garabasova

Rekapitulujem

Dnes je to päť rokov ako som odišla zo Slovenska a nedá sa nerekapitulovať. Porovnať očakávania s realitou.

  • 10. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 994x
  • 53
reklama
Jazyk náš každodenný

Maria Garabasova

Jazyk náš každodenný

Film bude odvysielaný v pôvodnom znení s titulkami. Táto zázračná veta dokáže odohnať od televíznych prijímačov aj inak skalných divákov. Veď komu sa už chce večer po celom dni čítať titulky?

  • 11. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 438x
  • 19
Ja by som to urobil

Maria Garabasova

Ja by som to urobil

Zaujal ma článok, v ktorom bloger opisoval zážitok o tom, ako zachránil bezdomovca tým, že mu poskytol prvú pomoc a potom zavolal záchranku.

  • 10. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 655x
  • 5
Pobavili sme sa...

Maria Garabasova

Pobavili sme sa...

Je fajn vypiť si ráno kávu pri videu, kde sa premiér dobre baví. Nemusím byť ani Tim Roth, aby som dokázala detekovať z mimiky jeho tváre, že nás má všetkých za blbcov.

  • 3. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 282x
  • 1
Návraty

Maria Garabasova

Návraty

Vždy sa nám zdá, že krajšie je tam, kde nás niet. U mojich detí to platí opačne. Pre nich je Slovensko krásne, farebné, majú tam krásne domy a ešte aj tie autobusy majú krajšie.

  • 27. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 155x
  • 0
Otec

Maria Garabasova

Otec

Otec bol dobrák,taký, o akých sa hovorí, že ho môžeš na chlieb natrieť. Taký, pri ktorom sú aj Vianoce všedné, lebo on vám ich robí každý deň.

  • 9. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 627x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu