reklama

Cesta zo školy

Bol krásny slnečný deň. Syn, inokedy urozprávaný, ticho kráča vedľa mňa. Čo si tak ticho? Stalo sa niečo? Vyzerá utrápene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

" Spolužiakovi dnes zomrel brat."

"Koľko mal rokov?"

"Štyri. On bol chorý...nevidel, nepočul, ani sa nemohol hýbať...iba tak ležal.."

"Tak už je anjel..Boh si ako prvé berie choré deti, aby ich nič nebolelo.."

"Tak to je dobre...a mami? Čo budem robiť v nebi? Aké to tam je?"

"Je to také ako keď máš tu na Zemi ten najlepší deň..."

"A mami? Keď tam budem,pôjdem za starkým..."

"Dobre,bude rád..."

"Opýtam sa ho aké to bolo cez druhú svetovú vojnu...všetko mi povie, tam bude na to čas.."

"Čo len chceš sa môžeš opýtať..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"A mami? Ukážeš ma tvojej maminke a povieš jej, že aj ja som tvoj?"

"Pravdaže.."

"A mami? Dozviem sa tam ako vznikol vesmír?"

"Áno,všetko sa dozvieš..."

"Ja sa tak teším...a mami? Môžem tu ešte ostať?"

"Hej,budem veľmi rada..."

"Aj sto rokov?"

"To neviem..."

"Môžem....ak budem happy a fit, tak môžem aj sto rokov..."

Sme doma.

Maria Garabasova

Maria Garabasova

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem príbehy tak, ako mi ich život prináša. Niekedy smutne, niekedy s humorom. Cestujem, hľadám, ućím sa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu